mandag 10. november 2008

En liten oppdatering.

Det er en stund siden Sommergavebyttet var over, og nå har vi nettopp hatt påmelding til Julegavebyttet 2008. Alle som var påmeldt har fått mail om hvem de skal sende til. Dette skal holdes hemmelig helt til felles chat på MSN rett før jul.

Jeg vil si det er årets høydepunkt, der vi sitter hver for oss og heier på dem som åpner gaver og finner ut hvem som har sendt.


Ellers har vi også hatt bytte av japanske stoffer, der de som vil blir med å sy et felles mønster og oppdatere framgangen og vise bilder på listen.


Nå har vi akkurat lagt inn et blokkbytte: Samplerbytte. Påmeldingsfrist i midten av desember og frist for utsendelse er i slutten av januar 2009. Alle velger hver sin blokk å sy fra en felles link på quilterscache.com, slik at alle som er med mottar forskjellige blokker. En bestemmer selv hvilke farger en vil motta disse i.


Her er et bilde av blokkene Karin fikk når hun var med på Samplerbyttet forrige gang vi arrangerte det.



Klem fra Vibeke



2 kommentarer:

Quiltemarerittet sa...

Men så koselig! Visste ikke at dere hadde startet en blogg jeg. Linket til meg har dere også. Og lappene mine fra fantasiblomster på sort bunn har dere bilde av. Dette var artig dere! Inspirerer meg til å bli med på noe igjen.

Rita sa...

har heller ikke sett bloggen før i dag. Kjekt !
Blir kjekt med blokkbytte.